۱۰۰۰۰۰ امار بازدید رایگان برای وبلاگ ها

افزایش بازدید - افزایش پیج رنک - تبادل بازدید-سیاه چاله رایگان

۱۰۰۰۰۰ امار بازدید رایگان برای وبلاگ ها

افزایش بازدید - افزایش پیج رنک - تبادل بازدید-سیاه چاله رایگان

ارسال بازدید از گوگل

ما برای شما از سایت گوگل بازدید می فرستیم.

این خدمات بی نظیر ترین خدمات در سطح نت می باشد و تا کنون هیچ یک از سایت های مطرح در افزایش بازدید توانایی ارسال بازدید از گوگل را ندارند.
ما برای هر وبلاگ و یا سایتی که مایل به ارسال بازدید باشد ، از طرف گوگل و لینک گوگل بازدید می فرستیم.
بازدید هایی که با لینک گوگل باشد و ازطرف سایت گوگل باشد ، دارای ارزش بسیاری است و در دراز مدت باعث افزایش پیج رنک و محبویت وبلاگ و سایت شما در گوگل می شود.
اگر چه این بازدید ها یک شبه بازدید است اما از نظر گوگل یک بازدید واقعی است که با لینک  گوگل می باشد و به خوبی توسط امارگیر ها قابل ثبت است.

ارسال 20,000 بازدید در روز با لینک گوگل


توجه : ارسال ها در روز بیش از تعداد توافق شده خواهد بود ولی اگر در یک روز ارسال به حد مورد نظر نرسد ، گزارش کنید تا در روز های بعد جبران شود.


دوستانی که مایل به استفاده از این خدمات هستند به صفحه ی  خرید بازدید مراحعه کنند.


نظرات 4 + ارسال نظر
غریبه دوشنبه 23 مرداد 1391 ساعت 22:30 http://1100011.rozblog.com/

خوشم میاد زرنگی
اون سورس رو واسه تست گذاشته بودم و یادم رفته بود مخفی اش کنم گرنه ترفند ارجا با لینک گوگل ام لو نمی رفت
البته الان مخفی اش کردم
تو ام اگه میخوای همه ملت نفهمن مخفی اش کن

گفتم که من چیزی رو از روی تو کپی نکردم.
کدوم سورس رو میگی؟آدرس صفحه رو بده
چجوری مخفیش کردی؟
سورس رو هیچ جوری نمیشه مخفی کرد هر کاری هم که بکنی بازم میشه فهمید

غریبه چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 17:17 http://1100011.rozblog.com/

برات مخفیش می کنم
می دم بزار تو وبت
فقط بعدش چک کن ببین کار می کنه یا نه
الان می رم تو صفحه سورست برش می دارم کدش می کنم می دم بهت

مثلا این پستم رو ببین
http://1100011.rozblog.com/post/14

طراحی ابزار پیج رنکه اگه تونستی سورس اش رو ببینی !!!

محمد جواد شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 00:59 http://www.darkshadow.rozblog.com/

سلام من میخوام آمار بازدید وبلاگم بالا بره اگه حال داری ضحمتشو برام بکش من خودم بلد نیستم وگرنه نمیگفتم بهت

غریبه دوشنبه 30 مرداد 1391 ساعت 18:35 http://1100011.rozfa.com/page/index.php

ببین دوست عزیز
من کرد ام
کار به تهدید مهدید بکشه کوتاه بیا نیستم برو از اون الکسا بپرس
بعدم چه صاحب وبلاگ راضی باشه چه نباشه کار تقلبه
وقتی این طوری دستکاری امار می کنی اون وقت امار های همه می شه کس شعر
دیگه امار های منم ارزش نداره
دیگه امار گیر ارزش نداره
و خیلی چیز های دیگه
تقلب تقلبه

دو تا راه داری اونم واسه اینکه منطقی پیش بریم و گرنه من ادمی نیستم که با تهدید و زور جا بزنم برو از الکسا بپرس

یکی این که هر کاری دوست داری کنی ببینیم منه کرد کم میارم یا تو بچه اراک و چه میدونم هرجا
یه راه دیگه اون تقلب ها رو برداری و تو وبلاگت اون قسمت امارگیر و برداری و بگی که برای میهن بلاگ سیاهچله نداری و برای هیچ کسی دستکاری امار نکنی
انتخاب با خودته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد